woensdag 28 maart 2012

Naar het strand

Vandaag heeft mama mij meegenomen naar het strand. Wat was het leuk!! Ik heb superveel en superflink gespeeld. En mama? Die trok foto's en foto's en nog eens foto's hihihi. Hieronder een "kleine" selectie.


Oeoeoe mamaa wa's da?

Water!

whiiiii














Kijk mama, een lawaaierig machien.

dada

Kijk, daar komt hij weer.



Mama, help! Hij komt te dichtbij!


Oef, hier ben ik veilig!





Spelen met mama's kap.


Oooh een hondje *aaike*










Die twee ga ik toch wat van dichterbij bekijken hoor.

Mama, wat doen die?

Halli?

Bravo!


Mama, ik ben moe.

Auto?

Die kant op!

2 opmerkingen:

  1. Mooie fotokes van je Kaantje, je staat er prachtig op,hoe kan het ook anders met zo een mooi manneke als jij. Mama mag nog veel fotokes nemen van je.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. prachtige leuke foto's :)

    BeantwoordenVerwijderen