donderdag 13 oktober 2011

09/08/2011 - Naar Oostende met de tram

Vandaag zijn we met de tram naar Oostende gereden. Het is 1 uur 15 minuten rijden van De Panne naar daar. Ik vond het superinteressant. Ik keek overal rond, naar de mensen, naar de open- en dichtgaande deuren, naar buiten. En heel de rit bleef ik superbraaf op mama's schoot zitten. EĆ©nmaal toegekomen aan Oostende station zijn we afgestapt en ik viel meteen in slaap in mijn buggy. Mijn oma was ook in Oostende samen met een vriendin van vroeger.

We hebben er veel gewandeld en in een taverne heb ik mijn fruitpapje opgegeten. Mama liet er mij ook proeven van haar pannekoek. Mjammie hoor! Meer van dat, zou ik zeggen. Het was een hele mooie dag en ik heb heel veel rondgekeken. Van slapen kwam niet veel meer in huis. Ik moest en zou alles zien.

SAM_2244 (600x450)

Zelfs toen we terug op de tram zaten naar huis, wou ik niet slapen. Nochtans liet mama mij in de buggy liggen. Maar neen hoor, ik keek liever naar haar dan te willen slapen. Ik was de flinkste baby op heel de tram! Andere baby's die ook opstapten, huilden en smeekten om hun mama's aandacht. Maar ik niet hoor.

Toedeloe!

Geen opmerkingen:

Een reactie posten