dinsdag 25 oktober 2011

Zondag, 23/10/2011 - Weg met de fiets

Hallootjes!

Laat mij beginnen met te vertellen dat het met mijn poepje al veel beter gaat.  Mama had een testpakket gekregen van Zwitsal.  Er zaten billendoekjes en zinkzalf in.  Ze heeft dan ook besloten om het meteen uit te testen.  Met succes, want na een paar dagen ging het al véél beter met mijn poepje.  Het ziet niet meer rood, op een paar kleine plekjes na.  ^^

Vanmiddag zijn we met de fiets naar opa gereden.  We hebben er lekker gegeten - voor mama, papa en opa was het tomaat garnaal, voor mij een Kruidvat potje kip, mengeling van groentjes en patatjes - en daarna hebben we nog een klein toertje gefietst.  Ik vind dat heel leuk, zo met de fiets weggaan.  Geniet mee van onze 'zonnige' foto's.

Ik zie het volledig zitten !






 Trommelen op papa's zadel.




 Allé opa, waar blijf je nu?



 *The evil look* - Are you scared yet ?



 Opaaaaaaaaa... wij wachten wel hé !!









En dat was het weer voor vandaag.  Tot de volgende keer maar weer.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten