donderdag 13 oktober 2011

20/08/2011 - Doorslapen

Halli hallo,
Vorige week zaterdag, 13/08/2011, heeft mama het boek "Lekker slapen zonder huilen" geleend van de bib.  Ze hoopt dat het mij zal helpen doorslapen.  Allé, ze hoopt dat zij er tips in zal lezen over hoé ze mij kan helpen doorslapen.  En ze weet niet goed of het boek die goede stralen zendt, maar sinds deze week slaap ik al veel beter.  Ik wordt maar 1x per nacht wakker.  Meestal is dat rond 5u, een enkele keer rond 3u, en dan slaap ik altijd mooi door tot rond 9u.  Da's toch een mooie nacht, vindt mama.  Vorige nacht heb ik zelfs nog béter geslapen.  Om 22u lag ik in bed, werd rond 00u30 even wakker en sliep na een korte voeding weer verder tot 8u!  Fantastisch toch?

Mama probeert mij nu "ritme" te geven.  Ik ga elke dag rond hetzelfde tijdstip in bad en in bed.  Tussen 20u en 20u30 ga ik in bad en daar mag ik ongeveer een halfuurtje in plonzen.  Na het afdrogen en kleden mag ik nog even naar beneden om nog een beetje te spelen.  Tussen 21u en 21u30 neemt mama mij dan naar boven.  Ik zeg eerst slaapwel aan papa en geef hem een dikke zoen.  Boven geeft mama mij dan nog melk en na de melk moet ik mijn bedje in.  Mama geeft mij een zoen, legt mij neer, dekt mij toe en geeft mijn tutje.  Als laatste zet ze mijn muziekje aan, nog een aai op mn bol en verlaat dan stilletjes mijn kamer.

Slaapwel mama. Tot vannacht of tot morgen!
x

Geen opmerkingen:

Een reactie posten